TAHNIAH



Skot79 mengucapkan setinggi-tinggi TAHNIAH kepada Brigedier Jeneral Hj Mustafa bin Abd Manap yang telah sempurna pemakaian pangkat Brg jeneral pada hari Jumaat 13 Mei 2011. Skot79 berdoa semoga Bgd Jen Hj Mustafa dapat meneruskan kegemilangan KAGAT di persada dunia.

2 comments:

Tok Kenali said...

Merujuk kepada saudara skot79 kapt Azlisham...saya syorkan ditubuhkan lembaga siasatan..kenapa hal seperti ini boleh berlaku....(kalau betul itu dakwaan blogger skot79 la..)..satu tindakan yg tidak sepatutnya berlaku...saya syorkan penubuhan lembaga siasatan perlu ditubuhkan segera..untuk melihat kerja gerangan siapakah ini...malu skot79 tu...anak-anak isteri..saudara mara..kawanx..sebaliknya pulak berlaku...saya berikrar!..selaku ahli skot79...saya akan berjuang habis habisan hal ini...supaya tidak akan berlaku lagi..kepada orang lain...

Sham said...

Salam YBhg Tuan/Saudara.

Hamba ingin ambil kesempatan di cebisan ruang yg terbatas ini untuk ucapkan Tahniah Di atas Pemakaian Pangkat Brig Jen Haji Mustafa dan seterusnya menggalas amanah sebagai orang No.1 KAGAT. Tahniah YBhg Sir.

Rujuk kepada kes Hamba di RPS. Ingin memberi sedikit komentar supaya tidak lagi keruhkan suasana dan supaya hubungan antara Hamba di RPS ini dengan orang atasan KAGAT tidak salah tanggap. Insya-Allah dalam masa sekarang ini, YBhg Peg Memerintah, 2IC dan OC Pengendali yang menguruskan perjawatan di RPS akan cuba membantu dan mengusahakan sesuatu untuk Hamba di sini. Cuma setakat ini, perjawatan tersebut belum pasti untuk dimuktamadkan, kerana ianya melibatkan 3 perkhidmatan. Ini kerana RPS merupakan unit yang agak unik, kerana di sini staf-stafnya melibatkan MK ATM iaitu Darat, Laut dan Udara. Perbincangan perjawatan masih diteruskan untuk memberi keputusan yang jitu dan muktamad tentang perjawatan Mejar untuk Pegawai KAGAT di RPS yang menggunakan perjawatan perkhidmatan dan kor yang lain. Hamba kira, isu ini perlu ditanggani secara hikmah, rasional, berani dan ada hitam putih resultnya, oleh Hamba sendiri (batang tubuh diri), PSM KAGAT, RPS dan Bhg Perjawatan 3 Khidmat RPS, kerana ianya melibatkan maruah diri dan Kor kita yang disayangi! Walau apa jua Badai yang berlaku dan melanda, Hamba akan tetap terus mengharumkan imej dan peranan KAGAT di RPS. From : Mantan Pejuang Teguh Berani 3 RAMD.