Makluman Penting

Untuk makluman Skot79.... Pengundian untuk Penghulu Skot akan dilaksanakan dalam masa terdekat kerana Tok Penghulu Skot79 ke dua iaitu Syeikh Sakri Yusof telah gugur secara otomatik. Untuk masa terdekat Syeikh sakri telah mencadangkan agar Syeikh Mullah Kapten Khairi bin Awang Al Pahangi Al Jordani Al Pididi dilantik untuk memegang jawatan Tok Penghulu Skot79 ke 3. Mohon maklum balas dari semua.

7 comments:

Unknown said...

Kita boleh buat perjumpaan seterusnya pada bulan Apr 10.... Tarikh dicadangkan 11 @ 12 Apr nnt....Sapa setuju...angkat tangan!

Unknown said...

Assalamualaikum...

Alfu Mabruk kepada skot yang dinaikkan pangkat...yang belum insyaallah a'lat thorik..sama2 kita doakan...ok...kawee setuju sangat dengan cadangan lantik tok penghulu dan perjumpaan 2...

Sham said...

perlu...lakukan secara sistematik dan tersusun.
"Dalam Peperangan Kebenaran Akan Menang, Jika tersusun rapi strategiknya, Tetapi Jika Bercelaru, Maka Akan Kalah. Kebatilan Jika tersusun Rapi Strategik, Akan Menang Jua"
Allah Akbar!
Usah bercakap soal perjuangan dan pengorbanan..kalau bab posting pun...dah kalut bising asyik menolak dan hanya nak duduk di tempat selesa, tak kotor dsbnya. (Untuk Skot selain Daripada Skot 79..atau jika skot 79...terlibat.. Lu fikirlah sendiri beb).
Tak berani sahut cabaran dsbnya.

Unknown said...

salam 79. assalamualaikum. perjumpaan skot april ok nanti kita pilih la. tahniah all mej lama dan baru. semoga lebih cemerlang lagi amin. nampak rintihan skot tu ada yang terasa. kalau boleh bantulah kawan kawan kita. bagi tempat yang agak selesa juga n dekat dgn family. sabar sham. dalam makna ayat anta tu. yang belum rasa bertugas kat sabah sarawak kenalah rasa apa yang sahabat rasa. memang lumrah hidup ada yg tak mahu susah. tp dlm hidup redho kena ada. kerana semua ada hikmah tersirat. kita doakan. rapatkan sof skot 79. tolong tolonglah ok. sapa sokong angkat tangan ok nanti. bye

Anonymous said...

assalamualaikum tn tn skot 79. kabare. ada cadangan baru. kita cadangkan kapt azlisham. memang layak tu. org lama berpengalaman. berjiwa besar berbakat. sapa sokong angkat tangan nanti ok. ise ok ke? mej zainal tn. masukkan gambar calon terbaru ok.

Sham said...

Salam Skot 79...

Kawe sokong apa jua langkah dan usaha Tuan-Tuan Semua. Beres.
Untuk diangkat jadi pemimpin cari yang senang dihubungi semenanjung area KL atau ILMI. Senang apa2 aktiviti dan program Beb...
Sham 3 RMR Sabah

Anonymous said...

apa kabar skot. hai sepi saja kawan kawan kita. tak buka blog ke?