Berita Terkini Skot79

Assalamualaikum Skot yang dihormati.

salam ingatan daripada tok penghulu, semoga semua skot 79 beroleh kecerian dan kesihatan yang berpanjangan. selamat menyambut HUT KAGAT yang ke 24. Sempena sambutan kali ini, harapan dan doa semoga skot 79 sentiasa maju mara ke hadapan dan cemerlang.

Perkembangan Skot79 terkini.
Rosdin , saiful dan darul naim sudah menerima kad pengenalan awam masing-masing. kapten(B) Rosdin sudah bergelar usahawan serai wangi. bagi sesiapa ingin mendapatkan bekalan serai wangi bolehlah berhubung dengan kapten Rosdin. Kapten (B) saiful Azani , seperti biasa. Terus maju dengan bussiness Insuran dan MLMnya. Kapten (B) Darul Naim masih belum diketahui status kekayaannya. YB Jo tidak tercalon dalam kabinet baru, tapi bintang bersinar sebab anak buah JJ. 4 skot telah dihantar untuk misi di lumut, sorang dah hanyut dan telah diselamatkan oleh TUDM. sekarang kat subang. kabel baiklah tuuuuu. Masih tunggu lagi 2 orang skot yang akan datang ke sini.

okey... rasanya setakat ini dahulu perkembangan terkini Skot79. InsyaAllah blog ini akan diupdate setiap hari dan paling kurangpun 3X seminggu. Kita dah ada line internert free guuuuu.


Tok Penghulu skot79.

1 comments:

bakhtiar said...

tahnia la pada skot2 yang dah pakai n bakal pakai. doa2 la yg lain agar coming soon. pak jamil pun dah jadi menteri .skot yang tarik brek didoakan agar mereka berjaya. jumpa di ilmi at 15 n 16 april. bila nak plan reunion